Wednesday, July 20, 2011

Deodorant Roll-On Barbatesc "Aloe Vera-Vetiver"



Astazi va propun un deodorant extrem de eficient si sigur, indelung testat pe cobaiul meu preferat: sotul meu. De altfel am si fost certata la targuri ca nu am si deodorante barbatesti. Eu una credeam ca am, dar menta se pare ca nu e un miros unisex, ci feminin :) Asa ca m-am pus pe treaba. Ce a iesit e un deodorant care isi face treaba datorita gelului de Aloe Vera, cu actiunea sa antibacteriana, bicarbonatului, dar si uleiurilor esentiale de salvie, patchouli, Tea Tree. Uleiul esential de Vetiver aduce  amestecului o nota lemnoasa, 100% masculina.

Ingrediente: apa minerala plata, gel de aloe vera, bicarbonat de sodiu, amidon de porumb, ulei esential de patchouli, ulei esential de tea tree, ulei esential de salvie, ulei esential de portocale, ulei esential de Vetiver.

Pret: 20 lei/70ml

Update: A aparut si varianta feminina de roll-on!

Deodorant feminin roll-on Aloe Vera-Palmarosa
Un deodorant eficient multumita gelului de Aloe Vera, care are actiune antibacteriana, bicarbonatului, dar si uleiurilor esentiale de salvie, patchouli, tea tree. Uleiul esential de palmarosa este deodorant si aduce o nota de trandafiri in aceasta arie sprintara.

No comments:

Post a Comment