Monday, January 28, 2013

Institutul National de Frumosologie Handmade Sister anunta: COD ROSU DE REDUCERI!



Dragele mele dragi,

Cel mai bine e sa iei hotarari la rece, asa ca, pe aceasta vreme deloc prietenoasa, am stat, am chibzuit si am hotarat.
Toate clientele sunt importante pentru mine, indiferent de produsele pe care le aleg sau de valoarea acestora. Se impunea, deci, sa gasesc un sistem cat se poate de corect si de transparent de a le recompensa pe toate in mod egal. Ei bine, acest sistem exista, sunt tare bucuroasa ca l-am descoperit si, incepand de astazi, va veti putea bucura si voi de el!

Handmade Sister lanseaza discountul unic de 10%!

Ce inseamna asta?
Asta inseamna ca la fiecare comanda plasata, primesti un discount de 10%, care iti va fi acordat urmatoarea data cand cumperi un produs Handmade Sister!*
De exemplu, daca vrei sa cumperi produse in valoare de 100 de lei, la urmatoarea ta comanda vei plati cu 10 lei mai putin! Mai mult, si acea comanda iti aduce un discount de 10%, si asa mai departe!
Oferta este valabila pe o perioada nelimitata, adica reducerea de 10% e permanenta - atata timp cat exista Handmade Sister, exista si reducerea, si poate fi revendicata oricand: si peste o zi, si peste o luna, si peste un an!

Asa ca dati sfoara in tara: vremea rea trece, reducerile Handmade Sister raman!

*Comanda minima ramane de 30 de lei, suma platita efectiv. Discounturile nu se cumuleaza: daca ai plasat o comanda de 200 de lei din care 10 lei reprezinta discountul corespunzator comenzii anterioare, reducerea pe care o vei primi va fi de 19 lei.

1 comment:

  1. Hihiii, cat mi-a placut titlul!
    Sper sa reusesc sa mai comand si eu, persoanele carora le-am oferit "saniute" si "clopotei" de Craciun mi-au spus ca sunt foarte incantate!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete